Dapatkan di Minda Taqwa Enterprise D 109 Kg Paloh Sg Kiat 20050 K Trg h/p 013 9835318

Saturday, August 30, 2008

SISTEM 6 PENAPIS AIR BIO ALKALINE NANO TECHNOLOGY








1. PENAPIS PERTAMA: Seramik Berkualiti Tinggi
Fungsi: Jenis seramik bermutu tinggi berupaya menapis zarah-zarah halus, berkesan menapis hingga 99.99% bakteria berbahaya (termasuk e.coli, kolera, salmonella, klebsiella, dll), lumpur, asbestos, karat, mendapan, sisa kotoran dan lain-lain.

2. PENAPIS KEDUA: UF SEDIMENT FILTERPenapis Karbon Teraktif diiktiraf oleh NSF bersama Metal Ionizing Converter (KDF)
Fungsi: Menghapuskan logam berat yang berbahaya, bahan kimia seperti THMS (Trihalomethanes), bahan organik, racun serangga, bahan kimia dan lain-lain. Berupaya menapis logam berat serta sisa radioaktif yang berbahaya.

3. PENAPIS KETIGA: NSF Certified Resin Softener )
Fungsi: Menyingkirkan klorin, bahan kimia, bahan organik, warna dan bau yang tidak meyenangkan. Mempunyai ciri untuk menghapuskan dan mencegah bakteris daripada membiak. Larutan pelbagai mineral semulajadi terpilih diperlukan oleh badan seperti kalsium, megnesium, kalium, natrium, selenium, zink, iodin dan unsur-unsur minority yang penting dalam air boleh meningkatkan fizikal badan dan memperbaiki rasa air menjadi lebih sedap dan semulajadi.

4. PENAPIS KEEMPAT: NANO Kalsium BIO Energy Converter-F2000 (Korea).
Fungsi: Penukar (converter) Tenaga Nano terkini dari Korea, ia boleh mengeluarkan tenaga 3 kali ganda lebih daripada penukar (converter) biasa. Ia memecahkan kelompok-kelompok molekul air kepada kelompok-kelompok bertenaga yang lebih halus dan mudah diserap oleh badan kita. Mengandungi kandungan oksigen lebih tinggi. dapat meningkatkan kadar metabolisme dan proses penyingkiran toksin badan.

5. PENAPIS KELIMA: SILVER CARBON FILTER Karbon Teraktif berketumpatan Tinggi bersama Bola-Mineral Berakali diiktiraf oleh NSF.
Fungsi: Karbon aktif ini selanjutnya menyingkirkan rasa bau yang tidak menyenangkan supaya meningkatkan rasa air dan kadar larutan oksigen didalam air. Ia boleh mengekalkan pH air dalam keadaan neutral, meningkatkan ion-ion kalsium dalam air.

6.PENAPIS KEENAM UF SEDIMENT FILTER 0.01M Penapisan peringkat akhir untuk segala pepejal dan kotoran halus

AIR UNTUK KESIHATAN ANDA SEKELUARGA

ZAINUDIN BIN OMAR
0139835318
096263966
D 109 KAMPUNG PALOH SUNGAI KIAT
20050 KUALA TERENGGANU

PENGHANTARAN PERCUMA
HARGA RM1500
DAPATKAN HARGA KILANG RM600

No comments:

Post a Comment


Koleksi Template by MyP4U dot via dot my Powered by Solehpolysas