Dapatkan di Minda Taqwa Enterprise D 109 Kg Paloh Sg Kiat 20050 K Trg h/p 013 9835318

Sunday, November 16, 2008

Cellfood- membantu rawat barah pangkal rahim



Nama : Mahpi bt Md Lazim
Umur : 42
Jantina : Perempuan
Masalah kesihatan : Ketumbuhan di Rahim

Saya mengalami ketumbuhan di pangkal rahim. Tiap-tiap bulan, saya perlu pergi ke hospital untuk menjalani pemeriksaan dan makan ubat yang diberikan oleh doktor. Ubat doktor tidak berkesan kerana saya akan mengalami kesakitan yang teruk pada rahim setiap malam.
Pada suatu hari, saya mula diperkenalkan Cellfood. Saya minum Cellfood 50 titis sehari. Selepas minum Cellfood, saya berasa kesakitan berkurangan. Setelah menghabiskan 2 botol Cellfood, saya mengadakan pemeriksaan di hospital dan mendapati bahawa ketumbuhan di rahim menjadi kecil. Sekarang saya tidak perlu menjalani pembedahan dan tidak perlu makan ubat lagi.
Terima kasih kepada Cellfood.

No comments:

Post a Comment


Koleksi Template by MyP4U dot via dot my Powered by Solehpolysas