Dapatkan di Minda Taqwa Enterprise D 109 Kg Paloh Sg Kiat 20050 K Trg h/p 013 9835318

Sunday, November 16, 2008

Cellfood- membantu rawatan penyakit lelah



Nama : Rohaila Bt. Osman
Umur : 20
Jantina : Perempuan
Masalah kesihatan : Lelah

Saya mula mengidap penyakit lelah sejak berumur 5 tahun lagi. Dengan ada penyakit ini, aktiviti harian saya amat terbatas. Jika bekerja dengan terlalu penat atau melakukan aktiviti yang agresif, saya akan mengalami lelah. Apabila lelah berlaku, saya akan berpeluh, susah bernafas dan jantung berdegup dengan cepat. Saya perlu menggunakan 'inhaler' semasa lelah berlaku. Jika keadaan sangat serius, saya perlu dihantar ke hospital dengan cepat. Disebabkan kerap menggunakan 'inhaler', ia membawa kesan sampingan seperti penat dan jantung berdegup dengan cepat. Suatu hari, Pn Noriah memperkenalkan Cellfood kepada saya. Saya mula mengambil Cellfood 8 titis 3 kali sehari. Saya juga sembur 50 titis Cellfood di bahagian dada, muka dan belakang badan. Setelah menggunakan Cellfood, saya berasa segar, lebih bersemangat dan lelah tidak berulang.

No comments:

Post a Comment


Koleksi Template by MyP4U dot via dot my Powered by Solehpolysas