Dapatkan di Minda Taqwa Enterprise D 109 Kg Paloh Sg Kiat 20050 K Trg h/p 013 9835318

Monday, March 8, 2010

Rahsia tahi lalat pada badan anda (mata)

Tahi lalat pada mata kanan cenderung kepada berlaku serong atau tidak setia dan cenderung untuk berbohong dan banyak dalihnya. Juga bersikap tegas dan keras pendiriannya. Manakala tahi lalat di mata kiri cenderung untuk berbohong tetapi mempunyai sikap yang baik hati, mudah dipengaruhi dan terlalu sensitif dan emosional serta cepat merajuk


Tahi lalat pada hujung mata kanan menunjukkan seorang yang baik hati , lemah lembut dan bersopan santun. Biasaya mereka adalah dari kalangan orang yangg cerdas dan panjang akalnya. Sesuai menjadi pemimpin kerana sikapnya yang suka mengambil berat dan amat perihatin. Manakala tahi lalat di hujung mata kiri pula ialah seorang yang baik hati dan amat disenangi tingkah lakunya. Sesuai di bidang perniagaan , dan selalunya murah rezekiya. Senang untuk bergaul kerana dia adalah seorang yang peramah


4 comments:

  1. bagaimana dengan tahi lalat di tangan???

    ReplyDelete
  2. mcm mana tahi lalat di pipi

    ReplyDelete
  3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete


Koleksi Template by MyP4U dot via dot my Powered by Solehpolysas