Dapatkan di Minda Taqwa Enterprise D 109 Kg Paloh Sg Kiat 20050 K Trg h/p 013 9835318

Saturday, November 1, 2008

Cell food- Penawar ajaib berasaskan oksigen dan hidrogen cegah barah


Kuala Terengganu 1 November 2008 :Pukul 220 petang sedang aku berehat, tiba-tiba ada panggilan telefon dari seorang rakan. Dia memberitahu kisah pengguna cell food menceritakan detik cemas selepas penggunaan cell food.


Wanita tersebut menyatakan pada waktu malam semalam dia menyemburkan cell food di bahagian kemaluannya. Tidak berapa lama kemudian, dia merasakan begitu amat sakit sekali sehinga tidak dapat tidur. Suami wanita itu membawa isterinya ke wad kecemasan. Sewaktu di di hospital wanita tersebut mendakwa ada ketulan daging yang keluar dari kemaluanya sebesar penumbuk bayi. Doktor memgesahkan bahawa daging tersebut adalah ketumbuhan yang berjaya dikeluarkan yang merupakan sejenis barah . Apabila discan tiada lagi kesan ketumbuhan itu. Wanita tersebut merasa amat bersyukur kerana ketumbuhan itu dapat dikeluarkan sebelum menjadi penyakit yang lebih serius. Tidakkah anda rasa ini satu keajaiban?


Keterangan bahagian bawah pula ialah tesmoni dari Puan Zaleha Bt Yusof ( Gambar di atas)


Name: Zaleha Bt. Yusof Umur : 41Jantina : PerempuanMasalah kesihatan : Ketumbuhan Rahim
Saya mengalami kesukaran membuang air kencing dan sakit di bahagian rahim. Pada bulan Jun 2003, doktor sahkan bahawa terdapat ketumbuhan yang bersaiz 4.8mm di bahagian rahim saya. Doktor menasihatkan supaya mengadakan pembedahan untuk membuang ketumbuhan itu. Saya enggan menjalani pembedahan pembuangan itu dan berikthiar untuk mencuba alternatif lain.

Saya bernasib baik kerana Pn Noriah memperkenalkan Cellfood kepada saya. Saya mula mengambil Cellfood dengan 10 titis 3 kali sehari. Selepas mengambil Cellfood, bahagian rahim saya bertambah sakit. Saya teruskan pengambilan Cellfood dan meningkatkan Cellfood kepada 15 titis 3 kali sehari. Hari demi hari, kesakitan di rahim menjadi kurang. Semasa membuang air kencing tidak berasa sakit lagi. Sebelum mengambil Cellfood, kedatangan haid adalah sedikit dan selama 3 hari sahaja. Selepas mengambil Cellfood, haid saya datang dengan banyak dan berwarna hitam seperti cincau.

Selepas 25 hari mengambil Cellfood, saya menjalani pemeriksaan rahim. Saya amat gembira bahawa ketumbuhan di bahagian rahim menjadi kecil iaitu 2.2mm. Doktor berkata bahawa tidak perlu menjalani pembedahan lagi.

No comments:

Post a Comment


Koleksi Template by MyP4U dot via dot my Powered by Solehpolysas