Dapatkan di Minda Taqwa Enterprise D 109 Kg Paloh Sg Kiat 20050 K Trg h/p 013 9835318

Saturday, November 1, 2008

Cell Food -Penawar Ajaib Berasaskan Oksigen dan Hidrogen - Sembuhkan Angin Ahmar (Stroke)



Nama : Rasidi B Muhammad Umur : 43 Jantina : LelakiMasalah kesihatan : Strok
Saya mengidap strok selama 2 tahun. Sebelah kiri badan saya tidak boleh bergerak. Saya pernah dimasukkan ke hospital selama 2 minggu. Doktor pakar hanya memberikan saya ubat. Saya juga mencuba cara tradisional iaitu urut tetapi tidak berkesan. Banyak wang telah dihabiskan untuk perubatan moden dan tradisional tetapi tidak memberi kesan yang menggalakkan.

Dalam tempoh saya mengena strok, saya berasa amat susah hati. Saya tidak boleh bangun, tidak boleh berjalan, perlu dipapar orang, tidak boleh kawal pembuangan kencing dan najis, perlu pakai pempers.
Saya amat bernasib baik kerana En Halim Abdulah memperkenalkan Cellfood kepada saya. Saya minum Cellfood selama 2 bulan sebanyak 2 botol dan saya mendapat kesan yang menakjubkan. Sekarang saya berasa ceria kerana boleh bangun sendiri, boleh berjalan, bahagian kiri badan saya boleh bergerak dan saya boleh menunggang motosikal. Saya berterima kasih kepada Cellfood. Saya akan terus mengambil Cellfood untuk kesihatan saya.
Untuk TEMPAHAN ; hubungi Zainudin Bin Omar 0139835318

No comments:

Post a Comment


Koleksi Template by MyP4U dot via dot my Powered by Solehpolysas