Dapatkan di Minda Taqwa Enterprise D 109 Kg Paloh Sg Kiat 20050 K Trg h/p 013 9835318

Sunday, November 16, 2008

Cellfood- bantu rawat kencing manis dan darah tinggi



Nama : Mohamed Shariff b Abdul Hamid
Umur : 50
Jantina : Lelaki
Masalah kesihatan : Kencing Manis & Tekanan Darah Tinggi

Saya telah mengidap penyakit kencing manis dan tekanan darah tinggi selama 10 tahun. Saya perlu berulang-ulang ke hospital dan klinik untuk membeli ubat. Saya perlu makan ubat untuk kawal paras gula darah dan tekanan darah saya. Dengan makan ubat itu, paras gula darah dan tekanan darah masih tidak stabil. Selepas 2 atau 3 hari, paras gula darah dan tekanan darah akan naik semula. Saya susah hati dengan penyakit ini kerana amat letih, mengantuk dan tidak bertenaga untuk bekerja.
Saya bernasib baik kerana seorang kawan mengesyorkan Cellfood kepada saya. Saya mula minum Cellfood 8 titis 3 kali sehari sebelum makan. Selepas ambil Cellfood, paras gula darah dan tekanan darah saya menjadi normal. Saya tidak perlu makan ubat untuk kedua-dua penyakit ini lagi. Saya masih tetap memeriksa paras gula darah dan tekanan darah saya setiap minggu. Ia menunjukkan paras yang normal.
Sebelum minum Cellfood, perut saya kembung seperti berangin. Ukuran pinggang saya ialah 40 inchi. Selepas 3 bulan minum Cellfood, banyak najis dan kotoran dikeluarkan dari badan saya. Sekarang pinggang saya berukuran 34 inchi sahaja.
Selain itu, saya juga sembur Cellfood pada kulit badan dan tumit kaki. Dulu, kulit badan saya berkapur / berhabuk. Sekarang kulit menjadi sihat dan tidak berkapur lagi. Tumit kaki saya yang pecah dan berlubang juga menjadi baik dan licin. Saya juga mempunyai sakit pinggang dan tidak boleh mengangkat barang yang berat. Selepas minum Cellfood untuk 3 bulan, saya sudah boleh mengangkat barang yang berat dan tidak sakit pinggang.
Saya amat berterima kasih kepada rakan saya kerana mengesyorkan Cellfood kepada saya dan saya juga dapat mengembalikan kesihatan saya

4 comments:


Koleksi Template by MyP4U dot via dot my Powered by Solehpolysas